1 stycznia 2009

Mój strych to jednak nieprzebyta, ogromna, nieprzegrzebana kopalnia ciuchów. Za każdym razem gdy tam zaglądam, znajduję coś odlotowego, co akurat odpowiada panującym trendom. Ostatnio znalazłam długą fioletową czapę z wielkim pomponem i grube różowe rajstopy w pasy [których z daleka niestety nie widać]. Mam już trochę dość ubierania się na czarno - szaro - buro. Myślę, że takie kolorowe akcenty w ubiorze to genialne wyjście dla osób których większość objętości szafy zajmują ciemne ubrania, a chciałyby żeby ulice stały się bardziej kolorowe. Jednak małe rzeczy mogą sporo. ;) A zmiany są potrzebne, szczególnie w tak magicznym czasie jak Nowy Rok, gdy wszyscy obiecują sobie, że odmienią swoje życie na lepsze. Dlaczego nie zacząć by od ubrań ? :] płaszczyk - Pull&Bear sukienka - SH rajstopy - vintage czapa - vintage torebka - vintage buty - vintage

13 komentarzy:

superfrajer pisze...

bardzo mi się podobasz

Dag'marre pisze...

Najki dunki kupisz spokojnie na allegro, w bdb cenie, sprowadzane ze Stanów. Idą dwa tygodnie, problemow nie ma zadnych ;)

halszka foka pisze...

ladny plaszczyk, wlasciwie kurteczka. w ogole co za bezdroze :P

halszka foka pisze...

flanelowa. najgorsze sa takie cienkie bawelniane, a juz ostatni koszmar to jest zlota albo srebrna nitka wpleciona w ta kratke.

Anonimowy pisze...

pożyczę Ci jak tylko się spotkamy.^^
ale wiesz to są zwykłe okulary przeciwsłoneczmne z wyciągniętymi szkłami.:P
mam teraz informatykę..
a potem 2polskie.. =.=
:**

kaja pisze...

podoba mnie się. mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka, że rajstopy i czapa będą się wykluczać, ale nie. jest dobrze ;)


Zapraszam na http://trendsetterki.blox.pl/

Unknown pisze...

Nieee takie rajstopy i taka czapka nie moga sie wykluczac one idealnie do siebie pasuja :)

Anonimowy pisze...

bawię się balleriną, która dostałam w podstawówce na urodziny.:D
ejj dodałabyś coś nowego co.?;P
:**

miss large pisze...

tez mam dość czarnego, a jednak za każdym razem wracam z zakupów do domu z czymś czarnym. To silniejsze ode mnie.

zazdroszczę czapy.

Anonimowy pisze...

Widzę, że ty również w swoim strychu odnajdujesz perełki ;)) Czapa jest genialna, a rajstopy mają świetny kolor! ;)

Pola pisze...

oj Mona Mona ;) cudnie :D

zuzaannaa xd pisze...

zdjęcie 5 dodaj na nk ! plis ;D
najładniejsze ze wszystkich ! ;>
<333

Couture pisze...

Beautiful photos. I like your outfit!

Judith
http://couture-and-beauty.blogspot.com/