5 sierpnia 2009

Skąd wziął się pomysł na tak wspaniałe, przemyślane zdjęcia..? Otóż pomysł wpadł do głowy po kieliszku wina. Wino to miało ładne opakowanie. W tym wypadku jednak ładne opakowanie nie szło w parze z jakością zawartości. Strzeżcie się zatem zbyt ładnych opakowań! :D Żartuję oczywiście. Ja, jako grzeczna dziewczynka nie pijam kieliszków wina ;) Ale udzielił mi się nastrój ogólnej wesołości i wspólnie z Polą pozowałyśmy do zdjęć pani k. Wyszło co wyszło. Mi się podoba :PP Mam prośbę do Poli : napisz co miałaś na sobie :P ja koszula - vintage marmurki - TopShop

2 komentarze:

Pola pisze...

a więc tak, droga Mono :) urzekło mnie zdjęcie pierwsze ;D reszta też ok, tylko mam małe zastrzeżenie do moich min. co do Twojej osoby, to jak zwykle wyszłaś fotogenicznie i ładnie ;) w końcu modelka :p

a więc tak:

bluzka : terranova
spodnie : sh
pierścień : orsay


;)

emiliuska pisze...

Już pomijając sam fakt strojenia się, dobierania ciuchów, i pstrykania fotek, to musicie mieć naprawdę niezłą zabawę w swoim towarzystwie, jak widzę.. ;))