1 lipca 2009

Podczas pierwszego w Polsce festivalu muzyki elektronicznej! <3 Selectorze, na krakowskich błoniach, w którym miałam przyjemność uczestniczyć niestety tylko w 2 dniu, dopadła mnie pani z Gazety Wyborczej. Spytała czy może zrobić mi zdjęcie, ponieważ szuka fajnie ubranych ludzi. Z miejsca się zgodziłam, choć nie mogłam ukryć zaskoczenia - oczywiście pozytywnego ;D . Potem pani zadała mi 3 pytania, na które nie udzieliłam zbyt mądrych odpowiedzi ;/ ale byłam tak zaaferowana, że nie miałam pojęcia co powiedzieć.. Już trudno.. Nie przyszło mi do głowy żeby odpowiedzieć, że jestem szafiarką. aa. Nieważne. Cieszę się, że ktoś mnie zauważył ;) Tu są wszyscy 'wyselektorowani' : http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,92005,6698954,Kolorowi_fani_muzyki_scisle_wyselektorowani.html A tu jestem ja : http://miasta.gazeta.pl/krakow/51,92005,6698954.html?i=6 Ach, zapomniałabym dodać, że festival był fantastyczny :D Szczególnie wybawiłam się na CSS i New Young Pony Club ;)

9 komentarzy:

Caramell pisze...

To dopiero zaszczyt być tak zauważonym Oo gratulacje :DD
Ten t-shirt jest genialny! i berecik! (berecik, nie berecik, to cuś na głowie :D)

Pola pisze...

jak zwykle ślicznie :)
widzę, że Twój szanowny tata też się załapał :)

divanaurlopie pisze...

uwielbiam css i nypc :D

emiliuska pisze...

Ha! Sława Cię goni :) Łap! I nie puszczaj! ;)
[beret jest wyczesany w kosmos]

seepy pisze...

Fajnie, ze mogłaś robić coś fajnego w wakacje.
I nie dziwota, że Pani Cię zatrzymała, bo śiwetnie wyglądasz:)

Caramell pisze...

Wszystko przed tobą by takie włosy mieć ;> u mnie to kolor zmywalny, ale ojciec jak to zobaczył to się załamał xD

Od babci *-* już ją lubię :D

riennahera pisze...

na pierwszym zdjęciu przypominasz mi Rose McGowan, na drugim Katy Perry. weird.

emnilda pisze...

Suuuper, hipisowsko, z wielkim luzem :)

haneczkowo pisze...

Super:) Mi też się bardzo podoba:) ehh chciałabym mieć w sobie taką świeżość!