23 marca 2009

Zielone drzwi są ładne, bo są soczyście zielone, jak dopiero co wyrosła na wiosnę trawa. ;) Z utęsknieniem czekam na wiosnę. Bo z tym wiążą się nowe inspiracje, świeżość i możliwość zdjęcia z siebie wszelakich kurtek i kożuchów i 10 innych warstw grubych ubrań, na koszt lżejszych, cieńszych i co za tym idzie, wygodniejszych zestawów. ;D Najbardziej cieszę się, że będę mogła już niedługo nosić buty, które niedawno kupiłam :D Lakierki, ale przede wszystkim moja ostatnią zdobycz, pierwsze w moim życiu, oficjalnie kupione buty na koturnach :] Na razie dopiero uczę się w nich poruszać ;) I coraz lepiej mi idzie. Do wiosny (tej prawdziwej) będę już biegać ;D koszula - vintage marynarka - vintage jeansy - hm torebka - sh wisior - hm buty - hm skarpetki - topshop

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Moni cudoownie.! <33
uwielbiam te buty i torebkę i wszystkoo.:D
nawet skarpetki z topshopu.:D
również czekam na wiosnę ale jakoś doczekać się nie mogę..
:**

Pola pisze...

powtórzę się jeszcze raz : cud, miód i orzeszki ;) ;*

Unknown pisze...

Niom, aż brak mi słów i nie wiem co napisać, a żadko mi sie to zdarza (ściema :D). Supeeer fotki :*.

emiliuska pisze...

Udany zestawik ciuszków, co tu kryć ;) mi tylko te skarpetki nie bardzo, ale to tylko ja i moje dziwactwa :> kocham tą kratę!

shitty-kitty pisze...

masakrycznie ..yy ?
nie mam słów. ;)
a co do butów - też ostatnio zakupiłam pierwsze buty na koturnach czarne ;D
pozdrawiam .

riennahera pisze...

na czwartym zdjęciu przypominasz mi Abi z The Zutons.

xsd pisze...

no i mamy te same buty! tylkoze nie umiem ja na nich chodzic.
dziekuje za komentarz .
rowniez bede odwiedzac

fashionazing pisze...

Eh...zazdroszczę Ci wisiorków :)
Fajnie zaczynasz, oby tak dalej! Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://www.fashionazing.blogspot.com/