2 marca 2010

MSTRKRFT - Heartbreaker <3 Przepraszam, że przez ostatnio zaniedbałam bloga, ale niestety miałam ku temu powody. Obiecuję że się poprawię ;) najbardziej z tego zestawu podoba mi się spódniczka którą tak od niechcenia wyciągnęłam z szafy i przymierzyłam do niej pasek z ćwiekami mojego młodszego brata. ładna jest ;) Zmieniłabym coś.. może styl? A co do posta to mi tylko tego faceta z czarnymi włosami z powyższego teledysku brakuje ;D hah ^^ Bezsensu. chustka - vintage marynarka - vintage spódnica - troll pasek - h&m buty - h&m

20 komentarzy:

riennahera pisze...

Jesteś prześliczna na pierwszym zdjęciu.

VENILA KOSTIS pisze...

wow. wszystko mi się podoba. od stroju po kolor szminki. pozdrawiam ;)

FURRORA pisze...

świetne zestawienie.. masz bardo ładną pomadkę do ust :)

Alice pisze...

ślicznie! :)

Magdalena pisze...

zestawik świetny, naćwiekowany pas + szara spódniczka - cudo :)

. pisze...

łaaał :) świetny outfit

Marta pisze...

bardzo fajnie!

emiliuska pisze...

To Ci się udało :>
Tak SerioSerio.

MustHaveFashion.pl pisze...

kolor szminki jest genialny (całość również), możesz napisać co to za szminka i jaki kolor ??????? Miriam ładnie prosi :) jeśli to nie problem to napisz w komentarzu do mojego bloga, albo jak kolwiek ;) z góry dzięki

Paula C pisze...

Boski kolor szminki ! Szkoda tylko , że posty tak rzadko ..:(
Pozdrawiam !

my world pisze...

fajne są te zdj. masz świetne wyczucie stylu, co do mody, ponieważ łączysz ze sobą to, czego zwykły, szary człowiek nie miał by odwagi ;) Pozdrawiam!!

Anonimowy pisze...

HEJ..ŚLICZNIE.super styl.tylko szkoda że tak rzadko dodajesz posty.

Angelika pisze...

Śliczna jest ta sukienka, a dzięki paskowi tworzy rockowy efekt :). A co do chusty mam taką samą czerwoną i czarną :).

Natalia pisze...

outift świetny! masz super styl, i jesteś bardzo ładna =) będe częściej odwiedzać ;)

Nanx pisze...

You look absolutely gorgeous in this outfit!

Wyroby Wełniane pisze...

Hej masz super styl! Bardzo mi sie podoba ten zestaw. Co do faceta z teledysku to jest fajowy ;-)

Ryba pisze...

Dobrze wyglądasz w tych okularach. Wszyscy próbują teraz robić sobie w nich zdjęcia, co nie zmienia faktu, że wyglądają tragicznie ;]

* kolor szminki !

Anonimowy pisze...

Fajne zdjęcia.
Coraz bardziej podobają mi się kropkowane rajty ;)

Jeans Please! pisze...

Kocham te rajstopy, sama takie mam. :)

LAVEL pisze...

dobry outfit.