5 października 2009

Uwielbiam La Roux! Bardzo przypadł mi do gustu makijaż Elly Jackson na jednym z teledysków, który zainspirował mnie do zrobienia podobnego :) Na stworzenie tego zestawu wpadłam siedząc sama w domu w niedzielne popołudnie. Połączenie pomarańczowego i niebieskiego wydało mi się oryginalne, postanowiłam więc spróbować. Po odrodze wpadła mi w ręce jeszcze kaseta VHS, a jak wiadomo uwielbiam tego typu dodatki, więc kaseta znalazła się na zdjęciach. Jesień. sweter - Benneton spódnica - vintage spodenki - Adidas legginsy - HM buty - vintage Tu moja ulubiona piosenka La Roux - Bulletproof .

20 komentarzy:

VintageGoa pisze...

genialnie.
ach, ten twoj sweterek, jest cud:)

riennahera pisze...

świetne zdjęcia. zdecydowanie powiew świeżości w szafiarskiej blogosferze.

divanaurlopie pisze...

mam ta nute od bardzo dlugiego czasu zremixowana, o wiele lepszy jest remix niz oryginał - dla mnie. pomyslowe z tą kaseta.pod wrazeniem,pozdrawiam


ps dlugo to pustoszylo;p

Zhcsyra hp pisze...

je adore ur yellow sweater <333

Ewcia pisze...

fajnę zdjęcia, zanim przeczytałam twoją notkę pomyślalam o stylu Roisin Murphy:)

agatiszka pisze...

Świetne połączenie kolorystyczne i ten makijaż!! Super!!

agatiszka.blogspot.com

Sina pisze...

Great Pics and great Look!Funny but cool!Like it!
Come and visit my Blog:)

http://fashioncupcake-sinchen.blogspot.com/

Marta pisze...

Swietne zestawienie kolorystyczne!
I interesujacy makijaz!!

pozdrawiam

Dylana Suarez pisze...

I love your makeup and that orange sweater! Cool combo!

Lovely blog! I will def. be back!

colormenana.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Love the color of your sweater.

OLIVIA KIJO pisze...

połączenie kolorystyczne jest boskie!

emiliuska pisze...

Kolorki wpadają w oko. Pozytywnie wpadają.

I tylko szkoda, że takaś zgarbiona na zdjęciach, bo byłyby naprawdę dobre.

Otóż I.. pisze...

łohohoho :)
na tak! :D

Mała Gosia pisze...

kosmiczna sesja :D fantastyczny makijaż i fajny sweter :)

Unknown pisze...

WOW! How amazing are these photos, colours and outfit!

Anonimowy pisze...

jaa , ale śliczne to 3 zdj. zresztą wszystkie masz najss ; PP

Lida .

Asia (Aś) miło mi. pisze...

szalone kolory! ;D
osobiście gustuje w bardziej stonowanych i delikatnych.
ale fajnie wyszło, jak już ktoś wspomniał: kosmicznie.
p.s. to chyba jedyna piosenka La Roux, której jestem w stanie słuchać ;)

fashion-psyche pisze...

Świetne fotki :D kolor sweterka nieprzecietny :) a piosenka La Roux mega pozytywna :)

Anna Blackie pisze...

pięknie pięknie pięknie cudnie absolutnie fantastycznie kombinujesz!

VENILA KOSTIS pisze...

genialne zdjęcia!