19 maja 2009

Na bolidzie.! ;D Nawiedziła mnie Olencja, ze swoim niemniej niż ona sama boskim Canonem :P Zrobiłyśmy sobie mini piknik, spacer, jeździłyśmy na rowerach (bolidach :D) i było baardzo fajnie i milusio. :D I zdjęcia wyszły jak marzenie =D Pogodę miałyśmy piękną. nie mam weny, nie wiem co napisać.. ;| Myślę, że zdjęcia mówią same za siebie :] ja koszulka - bershka spódniczka - vintage days buty - hm przypinka - sukiennice Ola ;* w sumie to nie wiem co miała na sobie ;P <33 Karol koszulka - zara spodenki - hm czapka - ?

6 komentarzy:

Pola pisze...

8, 11, 12, 13 wymiatają ;D na 7 widzę duże podobieństwo z Klau ;D

a co do mojego bloga to wiem, że napis jest mało widoczny ;D jak mi się zachce to coś z tym zrobię ;)

pozdrawiam ;*
aa i Ola też ładnie wyszła ;)

divanaurlopie pisze...

zdjecia są mega bo pogoda piękna, {: zazdroszcze jazdy na roverach

Anonimowy pisze...

Boskie zdjęcia. Super Twoje okulary i spódnica ;-))

Anonimowy pisze...

łaaa. pojawiła się i moja skromna osoba.no cóż, miło mi ;] w takim razie mój canon i cała ja czekamy zawsze w pogotowiu ;*
Olencja

Rebecca, A Clothes Horse pisze...

Cute, summery looks.

klaudia pisze...

ej, świetne są te zdjęcia ;)
przedostatnie najlepsze.