29 kwietnia 2009

I miałyśmy mini spotkanie szafiarek :P Piszę o nim dopiero dziś, ponieważ wcześniej nie miałam niestety czasu. Był to 3 osobowy zlot szafiarek w Wadowicach. Oprócz mnie wzięła w nim udział zaprzyjaźniona autorka bloga Nightmarecath - Kasia, oraz mój osobisty fotograf - Klau. <3 Było bardzo przyjemnie, zrobiłyśmy też obchód po wadowickich second-handach, z których jeden był umieszczony w bardzo pięknej kamienicy. Pani fotograf stwierdziła, że musi nam zrobić tam kilka zdjęć. Efekty powyżej :D . Mam wielką nadzieję, że w niedalekiej przyszłości uda się nam zorganizować 'większe' spotkanie, na którym pojawi się więcej osób z okolicy, zainteresowanych modą i szafiarstwem ;P :D

8 komentarzy:

riennahera pisze...

Twoja blond fryzura i kurtka są miodem na moje serce.

riennahera pisze...

kurczę, pomyliłam blogi, ale zainteresowana na pewno znajdzie komentarz :P

OLIVIA KIJO pisze...

kapelusz jest świetny!

VENILA KOSTIS pisze...

swietnie wygladacie ! ;)

myga pisze...

ta kokarda na kapeluszu jest przeurocza :)

Obydwie wyglądacie świetnie !

seepy pisze...

Świetne zdjęica, szczególnie to pierwsze. I jeszcze śiwetniejsze zestawy - gratuluję:)
U mnie chyba nawet nie byłoby z kim się spotykać...:(
Super ta niebieska spódnica/sukienka (?) zapinana. I ten kapelusz z kokardką... Pyszności, mm...:)

aleksandra pisze...

;)
Witaj.
Przejrzałam Twój blog od początku, masz fajne pomysły i fajne zdjęcia.
Ja też coś z modą kombinuje, ale bloga dopiero rozkręcam, chce się pochwalić moją szafą ;p

nightmarefashion.blogspot.com

Anonimowy pisze...

o taak.^^
musimy się spotkać wkrótce znowu!
:**